Menambah Sel Stem secara semulajadi lebih baik



Tahukan anda bahawa tidak ramai yang mengenali produk ini dan tidak ramai yang tahu bahawa produk ini telah bertapak di Malaysia sejak akhir tahun 2009.
Anda mampu bergelar jutawan jika mendaftar Sebagai Pengedar Sekarang. Jangan tunggu lama lagi, nanti terlepas peluang keemasan ini.



Revolusi produk terkini dari Amerika Syarikat kini bertapak di Malaysia. Jadilah pioneer memasarkan produk ini di Malaysia, Indonesia and Brunei.

Menurut kajian, kira-kira 98% masyarakat tidak sanggup mengeluarkan duit untuk memajukan diri, manakala cuma 2% sanggup berbuat demikian dan meraka itulah yang akan berjaya.
Jangan rasa dukacita, sayapun berfikiran sebegitu selepas bercendung dalam pelbagai produk dan tidak dapat mehasilkan pendapatan yang di janjikan. Product yang pernah saye ceburi dahulu termasuk dari Amway, Cosway dan pelbagai lagi.
Saya berpendapat salah satu sebabnya yalah sudah ramai yang memasarkan produk-produk ini dan bukan kerana produk-produk ini tidak mendapat sambutan.
Sekaran, kita boleh terdiri daripada mereka yang pioneer dalam menawarkan produk ini di Malaysia, Indonesia and Brunei.

Kajian terperinci mengenai pengunaan kaedah baru ini untuk merawat banyak penyakit kronik sedang dilangsungkan. Ambil contoh untuk kajian ini dilaporkan dalam BBC News dimana penyelidikan untuk menyembuhkan sel induk jantung orang dewasa sedang diuji. Dalam kajian ini doktor telah melancarkan percubaan untuk menguji apakah penyakit jantung boleh diubati dengan menggunakan sel stem pesakit sendiri.
Artikel lain yang menarik adalah dari Amerika saintifik yang menunjukkan bahawa tulang sumsum Sel Stem boleh sampai ke otak.
Ini dan kajian lain seperti ini adalah sebab kenapa setiap produk yang secara semulajadi dapat meningkatkan jumlah Sel Stem kita sendiri memegang janji yang luar biasa untuk pesakit-pesakit. Untuk mempelajari lebih lanjut mengenai dunia baru yang menarik dari Sel Stem, sila klik link ini StemTech HealthSciences Inc.



Tahun 70an dan 80an, dunia diperkenalkan dengan pelbagai jenis Vitamin dan mereka yang mencemburi dalam dagangan produk ini masa itu ramai yang jadi kaya malah ada yang menjadi jutawan.
Dalam tahun 90an produk antioksidan pula membanjiri dunia. Antioksidan penting untuk melindung sel kita daripada kerosakan “radikal bebas”. Sekali lagi ramai berpeluang mengambil kesempatan memasarkan produk-produk berkenaan dan ramai yang hidup mewah hari ini.

Dalam alaf baru ini, produk StemEnhance atau dikenali sebagai AFA Extract di Malaysia dijangka menjadi produk yang amat 'hot' yang akan laris di pasaran. Jualan produk ini dijangka mencecah berjutaan Ringgit.
Ianya sudah menjadi satu tajuk yang besar di Amerika and Eropah, tidak lama lagi produk ini akan menjadi buah mulut di kalangan rakyat bukan sahaja di Malaysia, malah di Indonesia dan Brunei dalam masa satu dua tahun akan datang ini.


Menyedari bahawa penemuan baru produk ini akan memerlukan didikan kepada pengguna, STEMTech Malaysia telah mengatur strategi melalui kempen secara media untuk mendidik dan menyedarkan orang ramai seperti yang kami kehendaki. Langkah ini juga adalah untuk menjadikan AFAExtract sebuah jenama yang dikenali dan akan membantu kesemua pengedar untuk memasarkan produk dengan lebih berjaya sambil terus maju kehadapan.

Bantulah menyebarkan berita tentang AFAExtract ini, dan kamu akan untung. Dengan menyertai kami, anda akan mendapat peluang untuk membeli produk eksklusif ini pada harga borong dan mendapat keuntungan runcit apabila anda menjualnya kepada pembeli atau merujuk mereka kepada kami untuk pembelian. Sebagai tambahan, jika anda menjumpai pihak lain yang berminat dalam perniagaan ini, anda layak untuk mendapat pendapatan tambahan daripada hasil jualan mereka.

Yuran pendaftaran untuk menjadi pengedar biasa hanyalah sebanyak RM1,500.
Ini termasuk :
1. 6 botol kapsul sebanyak 90 kapsul sebotol, harga runcit sebotol(90 kapsul) ialah RM260.00
2. Laman web perniagaan anda sendiri siap dengan troli beli-belah, perkakas pengendalian online, yang dipanggil "Distributor Business Suite"
3. bantuan pernigaan dan latihan beserta dengan borang
5. Video dalam bentuk VCD mengenai syarikat dan produk yang unik ini

Terdapat pelbagai pakej yang lain untuk memenuhi citarasa anda.
Segeralah kunjungi laman web untuk mengetahui lebih mendalam Pelan Ganti Rugi (compensation plan), Tak Rugi!! Halal!! Produk yang dijanji akan berkesan!!

Daftar Sebagai Pengedar Sekarang juga!! Jangan tunggu lagi, kalau tidak pasti menyesal kemudian.
Jangan takut, produk ini sudah mendapat pengiktirafan daripada Kementerian Kesihatan & Kementerian Perdagangan Malaysia untuk pemasaran di Malaysia.
Malah, produk ini sudah di berikan Sijil Halal daripada HDC (Halal Industri Development Corporation)


Sila layari laman blog untuk megetahui secara lebih mendalam, manfaat-manfaatnya

Sila klik disini untuk melihat pelbagai video mengenainya di YouTube