Apakah ia AFA Exstrack atau Stem Cell Enhance?

Apa AFA STEMTech Ekstrak?
AFA STEMTech Ekstrak adalah satu penemuan saintifik terbaru, ekstrak botani semulajadi yang menyokong kesihatan dengan membantu tubuh anda mempertahankan fisiologi sel induk yang sihat. Ini adalah produk pertama di pasaran dari kategori produk terkini phytoceutical dinamakan "Stem Cell Enhancer".

Apa "Stem Cell Enhancer"?
Perkembangan sains baru-baru ini mendedahkan bahawa sel induk berasal dari sumsum tulang, disebarkan ke seluruh tubuh, dan bertindak untuk menyokong fungsi organ secara optimum. Stem Cell Enhancer adalah produk yang menyokong peranan dari sel induk dewasa.

Kenapakah saya perlu produk ini?
Apabila anda berumur, jumlah dan kualiti sel stem induk yang beredar di tubuh anda beransur-ansur menurun, sehingga tubuh anda lebih terdedah kepada kecederaan dan cabaran kesihatan lain yang berkaitan dengan usia. Seperti antioksidan yang penting untuk melindungi sel-sel anda dari radikal kerosakan, Stem Cell Enhancer sama-sama penting untuk menyokong sel stem anda dalam mempertahankan dan menigkatkan kualiti organ dan rangkaian tisu badan anda berfungsi dalam tubuh anda.

Bagaimana cara kerjanya?
Apabila anda mengambil dua atau tiga kapsul sehari, bahan terkandung membantu untuk menyokong pelepasan sel stem dari sumsum tulang ke dalam aliran darah. Melalui proses semulajadi, sel-sel stem kemudian tersebar ke tempat tubuh mana mereka paling diperlukan.

Apa ia Sel Stem?
Sel Stem boleh dianggap sebagai, sel induk. Anda, mungkin pernah mendengar tentang kontroversi sel stem embrio dalam berita. Sel induk yang ditemui dalam embrio manusia, tetapi juga ditemui dalam rangkaian dewasa. Sel induk dewasa paling berlimpah ditemui dalam sumsum tulang. Sel Stem mengedar dan berfungsi untuk menggantikan sel-sel yang rosak, sehingga memenuhi syarat alami menjaga kesihatan yang optimum.

Bagaimana AFA Extract membantu?
AFA STEMTech Ekstrak menyokong pelepasan sel stem dewasa dari sumsum tulang ke dalam sirkulasi.

Apakah STEMTech AFA Ekstrak dipelajari secara scientifik?
Ya. Beberapa kajian klinikal telah dilakukan pada produk, di samping beberapa percubaan "in-vitro" juga telah dijalankan. Formulasi ini dipatenkan dan adalah yang pertama dari jenisnya di pasaran.

Dimanakah boleh saya mendapatnya?
AFA Extract boleh didapati dari
http://patrickgz.stemtechbiz.com/
sila klik disini untuk versi Bahasa Melayu




Sila klik disini untuk melihat lebih banyak video mengenainya melalui YouTube